Petua

Dua nikmat yang tidak akan kenyang di dunia ini:
mencari harta dunia dan mencari ilmu

Friday, July 23, 2010

Kembali panaskan dakwat penaku

Salam,alhamdulilah, akhirnya sudah sekian lama aku menanti untuk kembali mengisi entry-entry baru, hari ini dapat juga aku kembali kepada blogku sejak satu tahun kami berpisah.

Banyak isu-isu yang berlaku sepanjang satu tahun ini, namun bagi aku, ia tetap satu perjalanan hidup yang telah di tetapkan oleh penciptaNya. Erm, bagi aku masa untuk aku hendak susun kembali cerita-cerita, kronologi-kronologi dan macam-macam lagilah yang lama bermain dalam benak fikiran aku sampai hari ini.

kepada sahabat2 blogger ku, jom, kita panaskan kembali dakwat pena ini. Budaya menuntut ilmu itu tidak akan habis sampai bila-bila, namun, budaya mencurah ilmu pun sama, mentelaah, mengkaji, berdiskusi, mengajar dan sebagainya, inilah dinamakan "Belajar".

"Maybe", masa yang ada cukup-cukup terhad, buku yang masih dalam pembikinannya" Kisah yang tidak di ketahui" bakal menanti dan mengisi di pasaran ilmiah.

"okays" Thats all for today, and for the time being..InsyAllah, c U, Salam

No comments: