Petua

Dua nikmat yang tidak akan kenyang di dunia ini:
mencari harta dunia dan mencari ilmu

Tuesday, November 18, 2008

tak tau tajuk pe

Alhamdulilah, exam habis, syukur sangat-sangat. so leh fikir planning lain plak.. sebenarnya banyak program dan aktiviti masa cuti ni, so, kena fikir elok-elok, pastikan masa yang Allah kurniakan sebaiknya, bak kata orang, “Berfikirlah kamu walau sekejap”
Besarnya anugerah berfikir ni tuan-tuan. Kalau tak percaya, cubalah dulu.

Em, semenjak exam 3 minggu lepas ni banyak pulak isu –isu yang menarik yang terjadi yang boleh dikatakan sengaja diada-adakankan, atau terjadi dengan sengaja atau tidak sengaja. Walau apa pun, sempat jugakla saya meng’update’ kan isu yang hangat di oversea sana, “Obama vs Mccain”. Buka internet, memang banyak perkara dan isu yang sentuh topik ni, termasuklah dalam majalah langganan tahunan saya “TIMES”. Boleh dikatakan setiap minggu isu ini dimainkan, sehinggakan siap ada special edition lagi tu.

Walau apa pun, untuk entri kali ni saya tak nak komen apa-apa berkenaan dengan isu Obama lagi, tunggu entri special edition saya untuk isu Obama ni. Okay, Musim raya dah habis, tunggu Raya Haji pulak, tapi sambutan Raya haji tidaklah semeriah Raya baru ni, Pepun, bukan isu raya yang saya nak bawak ni ,tapi isu NIKOH. Biasalah musim cuti sekolah katakan, bila lagi masa yang sesuai nak kumpulkan semua anak-beranak sekali.

InsyaAllah, tunggu entri episod lain, yang bertajuk Nikah kahwin. Sebenarnya banyak benda nak coretkan kat dalam blog ni, tapi, Almaklum, lama tak update.okay..jumpa next episod.

No comments: