Petua

Dua nikmat yang tidak akan kenyang di dunia ini:
mencari harta dunia dan mencari ilmu

Monday, September 29, 2008

Selamat hari raya buat warga kota


(bergambar dengan pengacara RTM, di KLCentral..)

Selamat kembali ke kampung halaman buat warga kota, dalam keriuhan orang ramai hendak pulang ke kampung masing-masing, satu lagi pengalaman baru yang ‘sweet’;Hehe, bila hendak pulang ke kampung baru-baru ni, saya dan sahabat baik, Suffian, sempat lagi ditemu ramah oleh pihak RTM beberapa minit secara “live” berkenaan balik kampung”…oo..Sebenarnya banyak je point dalam kepala ni nak bercakap, tapi, masa cukup cemburu dengan saya agaknya…”walau apa pun, satu pengalaman yang manis bagi saya.. dan saya ucapkan terima kasih banyak kepada saudari Nadiah,(dekda)..mungkin kerana dia saya dan Suffian dapat masuk tv secara live kali ni.

Kalau kita fikir biasa, maybe, its just for fun, But if you are thinking like lateral thinker, its seem like the only opportunity that you have sangat sedikit dan kecil, tetapi kesan yang boleh dihasilkan adalah amat menakjubkan, khulasahnya..tunggu..nantikan agenda saya selepas ini.

Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat hari raya kepada semua, mohon ampun, maaf zahir dan batin..

1 comment:

Hafiz Nabilah said...

Wah, bestnya masuk RTM1. Sorry, tertidor time tue..huhu.. :)