Petua

Dua nikmat yang tidak akan kenyang di dunia ini:
mencari harta dunia dan mencari ilmu

Monday, September 22, 2008






Agm Src


Alhamdulillah, akhirnya SRC di bawah kepimpinan saudara Adib Hatim menutup tirai pada Jumaat yang lepas. Desas –desus yang mengatakan SRC pada tenure kali ini tidak buat kerja or tidak perform akhirnya terjawab, AGM pada Jumaat lepas menjawab segala-galanya. Secara peribadi , saya memuji kepada semua exco src kerana penat lelah anda semua akhirnya berhasil, dan hasilnya kita boleh lihat dan insya-Allah isu yang di cater oleh mereka ini telah menampakkan hasil. Walau bagaimanapun syabas kepada SRC sekali lagi……



(exco sister src -tenang je)

Namun begitu, saya tertarik dengan satu isu ketika AGM yang sedang berlangsung, iaitu laporan dari biro akademik yang mengatakan SRC adalah pengantara, bukan hamba kepada student, jadi, ini menunjukkan ada segelintir Exco yang masih lagi tidak faham dengan tanggungjawab dan kepercayaan dari student-student UIA ini walaupun mereka ini dah habis masanaya…..
Dalam pada itu, terima kasih kepada KBS2 lain yang menghantar wakil mereka ke AGM tersebut, seperti IRKSS, LAWSOC, ENGIN SOC dan saya sendiri wakil dari EMSS..Sebagai tanda penghargaan kepada SRC, kami KBS2 mengucapakan tahniah kerana kerjasama sepanjang tenure ini amat memberangsangkan..

(bersama president Maaruf Club_ridwan bakar)

No comments: